Snö och minusgrader, gött...gött



Halloj !



Snö och minusgrader! Det betyder rent hus inne!! Inga leriga spår efter tassar från hund och katter!!

Tredje advent imorgon. Hualigen så fort dagarna går. Tyckte jag var ute i god tid när jag påbörjade julklappsinköpen redan i slutet av november men sedan stannade det liksom av och nu har jag fortfarande klappar kvar att fixa....

Imorgon är det Lucia. Ska sätta klockan på ringning till Kl. 07:00 för att ta en kopp kaffe och titta på Lucia sändningen på teve. Mysigt. Tyvärr har mina barn blivit för stora så de vill inte Lussa för oss längre...

Trevlig tredje advent önskar vi


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej hej, visst är väl glögg gott ?? Har nästan längtat och varit så sugen men allt för lat att åka till "butiken"...men håller med dig, det luktar verkligen jul om glögg... Kul och se att du uppdaterar bloggen så jag vet vad som händer och sker med kära syster-yster :)

Synes och höres

Kram

Helena

2009-12-16 @ 12:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0