I´m back....

Hualigen,,,
Nu har det snart gått ett år sedan jag uppdaterade här! Ska försöka ta nya tag igen och skriva lite då och då.

Dagarna bara rusar förbi. Alla mår bara bra förutom dessa himlans förkylningar. Katterna, Bamse och Simba mår också fin-fint förutom att de inte gillar den här årstiden. Då vill de hellre krypa ner i någon filt inne och bara mysa. Martin mår även han bra. Han tycker desto mer om denna årstid då det inte blir så varmt när man går långpromenaderna.

Sedan förra gången jag uppdaterade här har vi hunnit med att renovera igen, eller rättare sagt byggt en balkong/terass utmed hela huset. Blev kanonbra och jag ser redan fram emot att vårsolen ska komma för då kommer det bli så skönt att sitta där.

Kameran har varit med ibland och jag ska lägga in lite bilder vartefter. Ju längre tiden går mellan uppdateringarna desto längre tid tar det vid datorn.

Lägger bara in lite bilder som tagits under tiden bloggandet stått still...

Simba som byggledare...



Stencool...


Bamse "Buddis"


Marre parre i blåbärsskogen...


Åhhh....så skönt att sträcka på sig lite...


Martin tar en paus...


Troll-Martin


Snälla matte ....mera godis


Stillhet....fridfullhet...


Conny på väg till 1:a majtåget....


Packar till Västervik...


Gubben i lådan....


Ett, två, fem, tio, åtti..HUNDRA Nu kommer jag!


Sigge-bus



Há det gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0