Nu har bygget påbörjats....:D

Gårdagen tillbringades med en adventsfest med vårt härliga Vulcan-gäng.
Jag är glad att fått lära känna alla trevliga människor där :D Så gemytligt och "familjärt".
 
Lite planering inför kommande mc-säsong, med allt vad det innebär....Bilder från detta kommer vad det lider på hemsidan under Vulcan-träffar.
 
Vi avnjöt även ett julbord tillsammans på Sikargården! Det var nog det godaste julbord jag någonsin ätit! Jag hade ju meddelat min allergi (gluten) innan men oj oj oj vad de hade lagt ned hela sin själ i detta att jag skulle kunna äta av allt :D Till och med något till fikat och efter maten hade det fixats till mig. Bakat eget glutenfritt bröd :D.
Man blir så otroligt tacksam när någon är så omtänksam!
 
Idag blev det lite tid över att spendera i garaget. De nylackerade delarna skulle på plats på hojen så man kunde se helheten. Oj, vad kul detta är! Är supernöjd med färgval och lack.
 
För tillfället ska vi nu bygga om min sadel till en enkelsadel. Får se hur det går men vi har ju (tyvärr) lång tid på oss innan säsongen drar igång.
 
Så här kommer min lilla pärla att se ut, blir väl en del småfix till förstås efter detta.....
 
 
 
Japp, det var det. Fpr se vad/om det händer något mer!
 
Ha en trevlig vecka!
 
// Karin
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fint!! Tack för god mat och fina julklappar!! Dte va 2 väldigt trötta hundar som tog sovmorgon dagen efter :D

2012-12-27 @ 18:20:10
URL: http://www.beylaosigge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0