Nu är den hemma ...

Tro det eller ej men jag har köpt mig en motorcykel!!



Varför!? Jo, tänk om det är jätteroligt att köra eget fast att man inte v et om det...? Tänkte att jag måste prova ialla fall. Alla andra som kör tycker ju att det är så roligt !? Problemet är bara det att jag Aldrig har kört motorcykel....inte heller moped...? Jag vet att jag leker med döden men vad fasen om man inte provar så vet man ju inte. Och tänk, jag kanske är född som motorcyklist...? Jag ska börja med att "övningsköra" ( ja det låter väl vettigt) med min man. Han har haft sitt motorcykel kort långt över fem år och vi har sökt lämp för övningskörning. Lämpet har kommit hem och jag behöver nu bara göra en synundersökning så ska det hela vara klart för att börja träna.


Tänkte skriva ner vartefter hur det går med den saken. Till att börja med så längtar jag nu efter bar backe och över nollan ute.....

Fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0