Nyinköpt :D

Har köpt mig något som jag egentligen inte skulle ha köpt förrän till nästa år

nämligen skinnbyxor och skinnjacka! Precis sådant som jag ville ha! Köpte det dock begagnat men då förstås

 desto skönare eftersom de liksom redan är mjuka. Fick ett erbjudande från en tjej på jobbet som har slutat åka
 
och nyligen sålt sin HD. Fick även med kanonbra handskar, regnskydd till handskarna och snygg halsduk. Allt till

 ett kalaspris som gjorde att det inte var någon ide att vänta.

Dock så återstår ett problem...Stort Problem! Connys hoj går inget vidare och de sista dagarna har det till och

 med varit nära med tårar :(

Får väl se hur det går. Han sliter förbrilt i garaget varje ledig stund. Just nu ser det mörkt ut men till och med jag

 har varit i garaget för att stötta och komma med förslag på vad som kan vara fel..Jaja, vad vet jag egentligen

men ibland kan det ju vara så att något man föreslår ger nya ideer.

Kanske kommer ett par bilder vartefter på det nyinköpta.....

Hare gott

 // Karin


Kommentarer
Postat av: Elin o robin

Vi lider med Conny stackarn :/ När har ni semester? =)

2012-06-12 @ 20:58:12
URL: http://www.beylaosigge.se
Postat av: Karin

ja du Elin, han sliter fortfarande i garaget. Tyvärr har man ju jobb också så det blir inte många timmar per dag att greja samt så börjar ideerna ta slut. Det värsta är ju att han inte heller kan sova på nätterna då han bara funderar. jaja vi får hoppas det löser sig snart för den 29 juni ska vi åka med hojarna till Vårgårda för mc träff. Blir ca 30 mil och jag behöver fortfarande träna mera.... Semestern börjar v 29 för Conny och v 30 för mig. Låååång tid kvar :(. När har ni?

2012-06-12 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0