Glad som ett barn på julafton......

 
Var hos lackeraren idag för att kika på den andra färgen han hade blandat till efter mina önskemål. Var nästan säker på att bli lite besviken. Jag hade hittat färgen nu på nätet så med mig hade jag en utskrift så han skulle veta åt vilket håll färgen var. .....
MEN !!!!!
När jag kom in genom dörren och vi bort till den tavla där de större proverna hänger, dvs provlackeringsytor, så ser jag meddetsamma att DET VAR MIN FÄRG
 
Blev glad som ett barn. Färgen var nästan som den jag hade med mig på papper, utskriven. Men, det han hade lackat var så mycket snyggare.!!
 
Är så himla glad. Något annat som är lite kul är att absolut ingen annan har just denna färg eftersom han har provblandat detta själv.  Från början när vi kom till lackeraren fanns det 36.000 färger att välja bland. Nu finns det 36001 färger.....
 
Kanske blir det även klart under nästa vecka...
 
Hare gott!
 
 // Karin
 

Kommentarer
Postat av: Thomas

Var har du färgprovet ??? Blir nog kanon...jag har allt skrattat lite för mig själv ang denna affär ;) Viktigt att de blir rätt när man ändå kostar på. Nyfiken ska du veta.

2012-11-18 @ 10:00:31
Postat av: Karin

hahahah, Thomas, färgprovet sitter uppsatt på väggen i köket nu. Sneglar på det varje gång jag är i köket ( vilket i och för sig inte är ofta ;)

2012-11-18 @ 10:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0