Tårögd...tänk att något kan vara så fiiint......

 
 
Bilder lånade av Toyan (motiv på bilden är min lilla pärla som fått sig ett lyft)
 Kika in på www.paintbytoy.blogspot.se  helt otroliga arbeten!
 
Idag har jag tvättat och putsat min hoj så att allt ska vara fräscht när jag får hem tank och skärmar. Kan tänka mig att jag vill montera på direkten då....:D
Är så himla lycklig över att det blev så snyggt! Har dock inte sett detta i verkligheten är utan lånat bilderna av Toyan.
 
Ha en riktigt bra vecka allesammans!
 
 // Karin
 
 

Kommentarer
Postat av: Thomas

Herredjävlar så snygg !!! Blir ett riktigt lyft Karin. Här ser man att de lönar sig ibland att va envis med vad man vill. Ska aldrig mer tråka dig pga din envishet//Thomas, nuuuu vill jag med ha...;)

Svar: Tack Thomas! Ja, jag blev riktigt riktigt nöjd faktiskt (för en gång skull)! Har ju dock inte sett grejerna IRL än men det kommer bara att bli ännu bättre.Tror din tur kommer också snart.....
miracleofmartin.blogg.se

2012-11-25 @ 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0