Lite nytt.....

Nu var det ett tag sedan uppdatering här. Det har inte hänt så mycket mer med hojen än.
Väntar på bakskärmen från lackeraren.
Jag har tidigare skrivit om att jag/vi skulle försöka oss på att bygga om min sadel
till en ensitssadel. Arbetet med detta var påbörjat,
Men, häromdagen, samma dag vi skulle till MC-mässan i Stockholm,
 fick vi se en annons på blocket om en ensitssadel som var till salu.
Vi var färdiga för avfärd dit tidigare än planerat så Conny surfade runt och gick in på blocket.
Då fanns annonsen där. Blev som julafton igen :D.
Tyvärr var klockan bara halv nio på morgonen och det kändes inte så bra att ringa så tidigt,
men vi gjorde det ändå. Fick äran att köpa denna snygga sadel :D
Var tvungen att lägga dit den på cykeln för att få en föraning om hur det kommer att se ut.
Ahhha...bra blire... :D
 
 
 
 
Väl på mässan så fanns det ju hur mycket som helst som man skulle vilja ha.
Hittade ett par nya handskar som var supersköna.
Kanske inte de snyggaste men vafasen, ialla fall sköna.
 
Hade tänkt att köpa mig en ny hjälm vartefter, ja nu var det ju så
att den hjälm jag i framtiden ville ha fanns just här på mässan
till ett bra mässpris. Så, då blev det ju att köpa den......också....
 
....... en liten frän nyckelring fanns också....
 
 
Avslutningsvis en liten vinterbild på lilla Marre-Martin

Kommentarer
Postat av: SYSTER-YSTER

"skit-snygg" hjälm (och självklart sadel) får du vara aktiv nu med bloggandet så jag har något att läsa när det är lugnt :) kram syster-yster

2013-02-04 @ 21:21:47
Postat av: annsofie

Ahhh......den blir ju bara för grym, den rackarns 800:an! Nu ser man fram emot våren efter mässan! Kram!

2013-02-04 @ 21:51:48
Postat av: Svar från mej

Tack tjejer :D
Ja, när jag går in i garaget och tittar så blir jag lika glad varje gång. Känns kul att fått möjligheten att få min kära pärla att se ut som jag vill. Ja, syrran, ska försöka hålla uppe uppdateringen, tack för senast föresten. Hare gött / Karin

2013-02-05 @ 19:34:37
Postat av: syster-yster (igen)

Haha, glömde ju det allra viktigaste - hojen går inte av för hackor den heller :)

2013-02-06 @ 15:43:29
Postat av: svar frå mej

Tack syster -yster :D Glöm inte att jag har den gamla sadeln kvar så vill du åka med så byter jag lätt ;)

2013-02-07 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0