Klantigt....

Skulle häromdagen uppdatera min hemsida eftersom jag har fått klagomål från min kära lilla systerdotter!
Upptäckte till min förskräckelse att jah inte har den kvar på min dator!!!
Har letat och letat och sökt som en tok efter mapparna men någon (undrar vem) måste ha "rensat bort" den!!!

Försökte ladda tillbaka innehållet från webbhotellets server men lyckades inte sist.
Får försöka igen annars blir det väl till att skapa en ny.

Kanske inte många som håller på längre med hemsidor utan det är väl bara bloggar och Facebook som
gäller nuförtiden. Blogg tycker jag är ok men jag är inte mycket för facebook.

För övrigt hoppas jag på att temperaturen snart ska stiga till plusgrader, gärna med en veckas ösregn och storm så att snön försvinner illa kvickt! På vår altan är det så himlans mycket snö. Från att kortet har tagits kom det ca 20 cm till plus det att alltfrån taket kommer att ramla ned igen. Just nu känns det inte som om vår altan kommer att vara snöfri förrän framåt midsommar, med lite tur...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0