Värmen tar en paus...

Har verkligen tagit vara på de fina dagar som varit. Temperaturen kom upp till 25 grader så det blev en hel del bad för min del också i poolen. Kom faktiskt i redan när den visade 24 grader! Barnen har badat en hel del också, tyvärr till följd av att Sanna fick eksem inne i örat...igen... Blir ofta så de första baddagarna för säsongen innan hon tänker på att skydda öronen med vadd. I dessa dagar blir det ju ännu värre när de efter bad i poolen sätter in hörlurar och lyssnar på musik. Är ju absolut inte bra då fukten stängs in inne i örat.
Ja, är det inte vår hund Martin som får problem med fukteksem så är det dottern... Peppar,peppar så har Martin inte haft eksem än i år.

Nu har jag "stulit" bilder från mina tjejjers bloggar. De kommer inte bli glada på mig men här är de;

Emma;




Sanna;



Lika som bär......

Lite övriga bilder....






Still alive....och den blommar för fullt!


Trodde jag köpte en paprika planta men när jag bjöd min mamma på en paprika så var den stark så det brann i munnen. Nu vet jag inte om det är chili jag har?



För övrigt så börjar min andra semestervecka i morgon. Har totalt tre veckor till. Härligt! Gó kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0