Glad Påsk !



Så var det dags för Påskfirande.

Snö var väl inte direkt vad jag hade önskat mig men eftersom Conny inte är hemma och det ändå inte kan bli någon övningskörning med motorcykeln så spelar det väl ingen roll...

Gårdagskvällen spenderades med att plocka undan här hemma. Idag blev det riktig storstädning med allt vad det innebär. Tvättmaskinen har gått varm hela dagen. Så skönt att få lite ordning & reda ibland.


In till stan för att handla och kvällen har spenderats med att göra lite gubbröra, jansson, räkomelett mm. Egentligen hade jag inte tänkt att göra någon påskmat men blev sugen på det ialla fall. Bjöd in mamma på lite mat tillsammans med mig, Emma, Sanna och Emil ( Sannas kille) imorgon.

Conny är iväg och jobbar förstås, där det är lite varmare. Där är det inga minusgrader, ligger närmare plus 30 grader....Fick ett kort på mailen idag. Ser ut som om de ska gå ner för landning....


Ha en riktigt bra & Glá Påsk på er !

 // Karin


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kommer gärna ¨på fika! Gubben får se till att komma hem tycker jag så du får köra lite! Men å andra sidan så är det jäkligt kallt! Kram!

2012-04-08 @ 10:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0