Ny blogg/Dagbok

Nu har jag fått hjälp av min dotter Emma med en ny blogg/dagbok.

Hon tyckte att min förra såg lite tråkig ut. Grundstilmallen är lånad av malinsofiacalmebring.blogg.se men
resten av utseendet ( headerbilder på Martin ) är gjort av min dotter Emma.

Förhoppningsvis kommer jag uppdatera denna lite oftare nu, hon säger nämligen att denna är lättare!
Måste väl lära mig lite finesser och dyl....

Men visst är den fin?

Måste ju prova att lägga in en bild;




Gick ju bra denna gång....

Há en bra dag! // Karin

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej, ska vi allt hålla koll på att det sker uppdateringar :) Snygg layout ! Hoppas allt är bra med er och att vi höres och synes snart igen.

Hälsn

Helena

2009-07-12 @ 19:26:58
Postat av: malin

Vad roligt att du använder designen och vad snyggt det blev =)

2009-07-13 @ 19:02:39
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0