Hemsidan....

Eftersom jag var så duktig och försörde min befintliga hemsida genom att radera varenda bild som fanns knuten till den så fick jag "äran" att börja om igen....

Min förra hemsida hade jag gjort i Frontpage och det var ju hur enkelt som helst att jobba i den, Man behövde inte tänka på speciellt mycket, mappar kunde flyttas runt och programmet styrde hela tiden om ....
Fick höra att man helst ej ska jobba i frontpage längre...Tänkte att då kan jag ju börja om från början med hemsidan. Ville få ett helt nytt utseende.
Men hualigen vad svårt det är....
Den här gången försöker jag mig på att jobba med i vanlig textfil och styra den med en stilmall...

Kommer så smått framåt men jag får inte länkarna att öppnas som jag vill. Har försökt allt möjligt men börjar ge upp. Länksidan öppnas hela tiden med ett nytt fönster fast att jag till en del länkar vill att det liksom ska öppnas i mitten (huvudsidan)....
har provat alla möjliga varianter såsom target="_parent" .....     target="_self" etc...
Detta skriver jag mellan <a> taggarna i indexsidan där jag lagt in länken...

Är det någon som vet vad jag gör för fel så skulle jag vara tacksam för all hjälp jag kan få :)


// Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0