Minnen....

Jag tog idag fram vår lilla externa hårddisk och fann en hel del bilder som jag lagt in där. Blev sittandes ett bra tag. Kul att titta på gamla bilder...Tyvärr kraschade vår hårddisk, tror det var 06 eller tidigt 07. Så alla kort tidigare än de är puts väck! Efter det har jag blivit ganska noga med att flytta över bilder och annat viktigt till den externa.

Kunde inte låta bli att välja ut ett par av mina favoriter.
Nedan följer att par bilder på buddis när han var liten. Vilka sammetslena ögon!
Nuförtiden är de fulla med bus mest hela dagarna, men när kvällen kommer , ja då vill han ligga
nära sin matte....







Här nedan är det Martin när han tar sina första simtag. Jag var lite nervös så första gången
fick han ha kopplet på sig och jag höll i honom.



Här simmar han ialla fall själv...Hämtar....


och lämnar.....



Ja hittade även en del bilder från en av våra resor till Grekland,Kreta.
Det var en liten helt oplanerad resa som vi fick tillfälle att följa med på,
ja, Conny han skulle ju jobba förstås men det behövde inte vi andra utan
vi kunde mest bara glida omkring....

Det är ju inte det bästa benutrymmet, eller, det finns inget utrymme överhuvud taget
i dessa små flygplan...



Emma


Snart framme....


Framme. Hotel Porto Veneziano som ligger i Chanina hamn


Blekast i hela Grekland....


Trädgården på hotellets baksida/insida.



En av hotellets bartender. George Kartsonakis. Himla trevlig och alltid glá








Hemresa. Gäller att få med allt i planet...Och vika in sig själv...


Up we go.....




Vet inte om jag är trött eller i chock...




Mellanlandning för tankning, när vi skulle upp igen gick det inte så bra.
Som tur var var vi kvar på backen.....


Där vi fick tillbringa ca 6 timmar för attvänta på reservdelar från Sverige...
Men vad gör man inte....Vi fick roa oss så gott vi kunde.
Tre i rad-spelet funkar alltid....


Jahopp, det var alles för nu...
Ha en bra kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0