Jag vill inte passa In....Jag vill passa På !

Jag vill inte passa In....Jag vill passa På ! Känns som en ganska bra tanke...?

Det är bäst att passa på medans man kan. Tror jag fick en sådan känsla när jag ganska impulsivt bestämde mig för att lära mig att köra motorcykel och köpte min egen också.

Skjut inte upp det du kan göra idag.... Ja, så ska jag försöka tänka hädanefter. Om det är roliga saker förstås...

Idag då blev det inte heller någon övningskörning. Ganska stressig dag på jobbet eftersom det genom jobbet även blev en tur till Kumla för att besöka en av våra kunder.
Tillbaks på kontoret vid 14 tiden och då kändes det som om jag inte ens hade börjat arbeta än. Blev att printa ut en hel del nya jobb som kommit in via mailen....för att fylla på högarna på skrivbordet. ja,ja det kommer ju fler dagar...

Sedan blev det en födelsedagsmiddag på Världens Bar för att fira Conny som blev 45-år idag. Grattsi ännu en gång. Väl hemma fick vi besök av våra vänner Marie & Fredrik, lite fika och prat förstås. Alltid kul :D.

Därefter en snabb.bastu och in i duschen. Sista-kiss rundan med Martin är även den avklarad och nu är det snart sovdags så man förhoppningsvis får lite nya krafter inför morgondagen...

Jag hoppas hoppas hoppas på lite mer värme den här veckan, skulle så gärna vilja ut och mc´a lite....


Hare gott !

 // Karin


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Gratta mannen från oss!

2012-04-02 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0