Nu är det trist...

Om jag ska tänka på något positivt så börjar äntligen min förkylning att ge med sig. Idag är jag mycket bättre.

Lite trist är det dock. Pratade med Conny nyss och nu ser det inte ut som om han kommer hem förrän i slutet av april eller kanske rentav att han missar 1 maj turen...

Det känns extra trist eftersom jag inte har varit på jobbet på fyra dagar nu. När man är där så går dagarna så mycket fortare. Vilken tur man har som har ett jobb. Vet inte vad jag skulle fördriva dagarna med annars.

I morgon hoppas jag på fint väder. Då kan jag ta ut otorcykeln och tvätta och putsa den igen. Fast det är klart, jag har ju inte kört en meter med den sedan förra gången jag tvättade den....Ja, ja. Välputsad blir den ialla fall.
Är lite rädd för att jag ska ha tappat det jag hittills har övat på. Hoppas det sitter kvar.

Tänkte avsluta med att på söndag den 29 april står det just nu på klart.se att det ska vara en max temp på 24 grader VARMT !"!!!




// Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0