Sommar 2012

Så börjar semestern närma sig sitt slut. Lite vemodigt men å andra sidan har jag haft 4 veckors semester och det har verkligen känts som en lång tid. I början på denna vecka kändes det som om jag hade varit ledig alldeles för länge och blev osäker på om jag egentligen skulle ha jobbat. Men,  så var det förstås inte, vilken tur! Men får man den känslan,  ja då har man väl haft tillräckligt ledigt kan jag tro.
 
Semestern har innehållit en hel del renovering. Badrummet ( som var från 70-talet skulle äntligen fräschas till. Det mesta har vi gjort själva men fått en hel del hjälp med rör dragningar ( av den bäste förstås, Robin).
 
En del hoj turer har det också blivit. Kanske inte så mycket som önskat eftersom renovering tagit en hel del tid samt så åkte vi på lite feber och halsont. Men vi var i alla fall iväg på hojträff i Tånga (dock utan hoj) och till Gränsö ( med hoj). En del kortare dagsturer har det även blivit.
 
Är fortfarande mycket fokuserad när jag kör men det blir bättre och bättre. I förrgår kunde jag njuta lite också. Är faktiskt ganska stolt att jag klarar detta. Dock kör jag inte fortare än jag känner att jag i nuläget kan hantera.
 
 Lite bilder dårå från renoveringen. Före och efter bilder. Eftersom det såg så fruktansvärt ut innan kunde ingenting bli sämre...:D
Badkaret är redan borttaget. Tror inte jag behöver skriva före och efter.....
 
 
 
 
.........................................................................................................................................................................
 
 
Och så lite bilder från en åktur med våra vänner. Tack AnnSofie och Thomas för ert tålamod med mig och att ni alltid är så positiva! Det värmer!
Bilder från Kvarsebo i väntan på färjan...
 
 
 
 
 
 
 
Har uppdaterat hemsidan  ( www.miracleofmartin.se )  med lite bilder från de hoj träffar vi varit på. Tyvärr tar man alldeles för lite bilder när man är iväg.
 
 // Karin

Kommentarer
Postat av: Elin G

SÅ fint toaletten blev!! :D

2012-10-07 @ 00:56:36
URL: http://www.beylaosigge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0