Det går bra nu.....

Idag blev det en tur till parkeringen igen. Jag tog bilen dit och Conny körde Min motorcykel dit. Har jag sagt att jag har en skitsnygg Kawa vn 800 classic :D ??



I alla fall. Dagen till ära hade jag med mig mina nyinköpta konor.


 Först en sväng iväg och få in känslan. Idag kom den fort :D   Sedan ställde vi upp två konor så tränade jag åttan igen. Jaja, första försöken gick väl sisådär...Men sedan gick det kanonbra idag!!! Äntligen kände jag att det har gått framåt!

Mellan denna övning körde jag lite "fritt". Fick även i trean idag. Kom väl ialla fall upp i 50km/h. Just då när jag såg hastighetsmätaren kom jag på att oj, jag kan väl bromsa....hmm? Japp.

Sedan kom regnet. Ganska lokalt men jag valde att avbryta eftersom det kändes bra.

Ha det gott !

 // Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0