Lite nytt & lite gammalt.....

Lördagen har spenderats med mycket trevliga vänner från VRS (Vulcan Riders Sweden).
Fikat en hel del och fått en massa bra tips och råd gällande övningskörning med mc. Attans bara att Conny åker iväg och jobbar så jag inte kan få prova de råd och tips jag har fått. Men, när han kommer hem igen då kommer jag stå med garageporten öppen, dressad och klar för att åka meddetsamma



Emma tog några bilder från första dagen jag var ute med cykeln. Jag ser ut som en stel pinne, inte konstigt att krampkänningar kom efter ett tag. Ja, jag bjuder på dess bilder ändå...






På eftermiddagen tänkte jag installera Photoshop i vår nya laptop (gamla gick sönder). Hittade då en cd med gamla bilder. Dessa var från 04, känns inte som så länge sedan men när man ser barnen ja då har det hänt en hel del.... Fastnade med att titta igenom bilderna så något photoshop blev inte installerat, idag heller....
Men lite bilder från skivan....

Sanna till vä & Emma till hö. Har precis landat i Luleå. Har lärt mig att detta är en Mua.



Emma & Conny



Jag kan i alla fall vara positiv till att det nog är lättare att lära sig köra mc än flyg.
Finn i alla fall inte lika mycket mätare på mc´n....



Sanna, när hon var aktiv i Kif....Snyggaste dressarna hade vi!




Och till sist , en landet bild. Från svärsmor & svärfars sommarstuga på kvistholmen
Den här utsikten har de från altanen. Underbart en ljummen sommarkväll !


Nu är det dags för sista-kiss-rundan med Marre.

Ha det gott !

 // Karin


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ang lchf så äter man som vanligt de antal måltider man brukar. MEN....är man inte hungrig så behöver man givetvis inte äta! Är man hungrig så äter man. Det du äter (varje produkt räknat för sig)får inte överstiga 5 g kolhydrater per 100 g. På de flesta förpackningar står näringsinnehållet per 100 g. Grönsaker under jord ska du inte äta, med undantag från mindre mängder lök/vitlök. Röda grönsaker innehåller fler kolhydrater än andra. Frukt är inte tillåtet, men bär är ok. Sparsamt med mejeriprodukter, du ska köpa de som har högst fetthalt. Även ost, typ prästost. Ej majsolja, men övrika ok. Smör eller Bregott. Inget bröd, pasta, ris, potatis, gryn och liknande. Man bör ej heller överstiga 20 g kolhydrater per dag, så lite koll får man ha. Kram!

2012-03-20 @ 18:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0